tisdag 19 augusti 2014

s.t.o.L.t.

Stolt över mig själv som tog mig upp denna morgon. Klockan ringde och jag var så sugen på att ställa fram den och sova vidare. Jag var inte jättetrött men sängen lockade...

Låg och förhandlade med mig själv men bestämde mig tillslut för att bara gå upp. Intervaller på Crosstrainern på schemat... Värmde upp i 5 min innan jag körde igång 6 minutersintervaller - totalt 6 st med 2 min vila i lugnare tempo. Kändes bra - jobbigt med så långa intervaller - mentalt sett men det gick bättre än jag vågats hoppa på och kroppen kändes stark. 

Höll jämnt tempo genom alla intervaller - totalt 55 min - vilket kändes effektivt. Avslutade med mina tåhävningar och lite stretch. Idag är det dags för innebandy och ett test av vaden - nu håller vi tummarna för att allt känns bra!

Inga kommentarer: