tisdag 2 september 2014

b.a.R.a. f.Ö.r. A.t.t.

Vaknade tidigt även denna morgon och tog mig upp, riktigt stolt över mig själv. Hade lite svårt att somna igår kväll, men har sedan sovit bra.

Min ursprungliga plan var intervaller på löpband idag men jag hoppade över det eftersom jag körde hårt igår. Vilar löparbenen lite till morgondagen och försöker få till något bra då istället. Denna morgon blev det istället korta och lätta intervaller på crosstrainern. Pulsen fick jobba lite och det var det viktiga. 

45 sköna minuter där 40 av dem var intervaller. Jobbade intensivt i 40s och sänkte sedan pulsen i 20s. Gillar jämna fina siffror! Ett skönt pass som gick bättre än jag vågat hoppats på. Benen piggnade till och för tillfället känns det nästan som att all träningsvärk (nästan) är som bortblåst!

Inga kommentarer: