måndag 29 september 2014

d.a.g.E.n.s.

Grym träningsdag bakom mig. Började redan imorse när klockan ringde tidigt... Ett lätt distanspass stod på schemat. 

Inte jättepigg men benen var med på noterna och sprang snällt de 8k jag planerat att springa denna morgon. Fort gick det inte, men det var inte heller meningen...

Har vilat och laddat mina batterier på kontoret under dagen. Lite smörgåstårta som mellis vid mormormormor medan jag hämtade barn. Perfekt med extra kost innan dagens X-fitpass. 

En wod som vi gjorde i par. Denna typ av wod, gör inte mig jättetrött... Jag kämpade på och gjorde samma antal reps som min partner men under min vila när hon jobbade hann jag återhämta mig, därav blev jag inte vidare trött. Oavsett ett roligt pass som jag lägger till i träningsdagboken, bra att träna något som jag inte skulle valt att träna själv. Bonus att testa ett par nya övningar som jag inte gjort tidigare!


Inga kommentarer: