tisdag 30 september 2014

s.T.y.r.k.A:

Började denna dag med styrketräning - fortsätter mitt arbete med att bygga en starkare kropp! Klockan ringde tidigt och jag var inte jättepigg men jag vet att träning är bästa starten på dagen för mig. Hade inte bestämt innan vad jag skulle köra men mitt samvete sa styrka! Hoppade över den igår i och med att det var X-fit så idag var det dags för veckans första pass!

Fortsatte med programmet jag kört ett tag men körde denna morgon fyra set av varje övning istället för tre. Det kändes! Kroppen blev tröttare och nu efteråt känner jag mig grymt hungrig...

Älskar de enkla grundövningarna och känslan av att jag bygger en starkare kropp! Hoppas motivationen kommer att hålla i sig! Medvetet drag att låta benen vila då det är dags för träningsmatch på innebandyn mot ett pojklag senare ikväll...

Inga kommentarer: