onsdag 24 september 2014

m.o.r.G.o.N.m.Y.S.

klantig.se

Har under ett par dagar briljerat. Började i måndags med att tappa min iPhone i toaletten... Mobillös och aningens handikappad. Lånade dottern Iphone bara för att kunna ringa och var tillgänglig, tappade den i golvet så att den också gick sönder... Katastrof - men ändå lite lite skönt. Stressar ner och det ä befriande att inte kunna kolla sociala medier i tid och otid. 

Denna morgon gick jag upp för lite morgonträning. Hoppade över löpning denna morgon då jag är lite sugen på ett tempopass senare idag. Vill inte köra dubbelpass förrän fot har repat sig helt...

Började denna morgon på Crosstrainern istället. 45 min i lugnt och behagligt tempo - svettigt och benen kändes aningens sega efter gårdagens intervaller. Rundade av mitt morgonpass med 20 burpees och 100 tåhävningar. Satsar för tillfället på att bli grym på burpees, vill inte göra för många på en gång med risk för att få träningsvärk - tänkte försöka öka lugnt och förhoppningsvis bli grym - på lång sikt.


Inga kommentarer: