måndag 15 september 2014

n.ö.j.D.

Sovit helt ok, men som alltid var det inte jättelätt att gå upp på morgonen... Klockan var ställd på tidigt och som alltid vill jag ligga och dra mig lite innan jag går upp. Lyckligtvis har jag numera fått disciplin nog att komma upp! Underbart, är riktigt stolt över mig själv!

Denna morgon var benen fortfarande lite stela efter helgens lopp, fokus är därför på återhämtning så jag ska kunna träna hårdare igen så fort som möjligt. 

Började denna morgon med 40 min på crosstrainern. Kändes bra i kroppen, körde inte hårt utan lugnt och behagligt. Avslutade sedan med 20 min core, massor med plankor och rygglyft! Härlig start på dagen.

Lite vila innan det troligtvis blir ett X-fitpass igen ikväll...

Bild från gårdagens återhämtningspass. Älskar den vackra natur som omger mig!

Inga kommentarer: