tisdag 16 september 2014

t.r.Ö.t.t.H.e.T.

Trött, tröttare - tröttast. Ungefär så kände jag imorse. Avslutade gårdagen med X-fit, ett roligt pass men inte med jättehög puls utan mer styrka.

Började med teknik HSPU - gick mycket bättre än jag vågat hoppats på och det känns bra! Tränade även svingar med kettlebells, gjorde ryska svingar för första gången och det kändes bra! Efter uppvärmningen var det dags för dagens WOD.

21 - 15 - 9
Boxhopp
HSPU
Situps
Kettlebellssvingar

HSPU - tog tid och där sjönk pulsen. Jobbade på med några få i taget men det gick och jag tog mig igenom passet. 

Denna morgon var jag trött när klockan ringde. Men efter att ha dragit mig lite extra i sängen tog jag mig upp för ett kortare pass. Enbart styrka på schemat denna morgon. Missade mitt styrkepass igår och lade därför in det idag.

Hade ökat vikter på ett par övningar och det kändes bra. Kände mig starkare i mina benböj och det känns bra! Nöjd med att känna mig alltmer rörlig och att jag kommer ner djupt utan att det känns obehagligt... 

Riktigt nöjd över att jag fixat dagens stykepass - kände själv hur jag imorse försökte förhandla bort det med mig själv och jag vet att styrkan rätt som det är har runnit ut i sanden och jag fokuserar på all annan träning förutom den även om den är en del av den stabila grund jag har bestämt mig för att bygga. Tummen upp för dagens pass!


Inga kommentarer: