onsdag 17 september 2014

.s.e.n. .S.i.S.T.

Har hunnit med en hel del sen sist och det känns bra... trots att det bara gått ett dygn. 

Gårdagen ville jag rasta mina ben och ta mig en liten tur, var nyfiken på hur de skulle kännas efter helgens lopp. Planen var att springa en kort vända - 5k och trycka på lite utan att för den skull pressa mig. Lyckligtvis gick det helt ok, jag flög inte fram men jag lyckades hålla ett helt ok tempo och det kändes bra i kroppen!

Uppvärmd och klar åkte jag upp till hallen för ett innebandypass. Ett roligt pass med mycket skott, passningar och spel - härlig kväll!

Konstant hungrig tjej!


Denna morgon ringde klockan tidigt... Efter många om och men tog jag mig upp och genomförde ett pass. Inte ett av mina bästa pass men ett pass som blev av. Viktigast i dagsläget är att jag tar mig upp och får till rutinen med morgonträning. Utan den kommer det bli tufft i vinter - när jag börjar min träning mot nästa säsongs mål! Blev idag 45 min på Crossen och sedan ett gäng burpees!

Inga kommentarer: