måndag 1 september 2014

r.U.t.i.n.E.r.

Klockan ringde tidigt och visst fanns där en önskan om att sova vidare. Kroppen är trött och snart är det dags för en riktig vilodag men idag är inte den dagen. Dåligt med sömn flera dagar men jag vet att om jag lät mig själv sova vidare skulle jag skapa en ond cirkel... Med säkerhet skulle jag få svårt att somna i tid ikväll och därför vara tröttare imorgon när klockan ringer för morgonträning!

Denna morgon blev det dags för nypremiär av det bästa jag vet - en riktig morgonjogg. Inte särskilt långt eller särskilt snabbt men jag sprang - på morgonen och njöt av varenda en av de 5k som jag sprang. 

Efter löpningen blev det för 5:e gången dags styrketräning och grundträningsprogrammet... Hoppade dock denna gång över att köra benböj eftersom mina lår var riktigt ömma! Är väldigt väldigt rädd om mina ben för tillfället.

Nu blir det vila och en hel del mat under dagen innan det är dags för nya utmaningar till kvällen!

Inga kommentarer: