torsdag 16 oktober 2014

d.i.s.t.a.n.s. & m.O.r.g.O.n.p.a.s.S.

Gårdagen avslutades med ett längre distanspass - kallt och friskt ute. Funderade först på att springa inne men valde att köra ute - skönt att springa ute innan det blir för kallt ute. 

Springer helt kravlöst denna vecka och nästa, sedan ska det spikas en träningsplan! Mindre löpning och mer variation, hoppas på att det trots allt kommer att göra mig snabbare. Gårdagen bjöd på distans, 15k i halvhårt tempo. Jag tog inte i så det var kämpigt men jag sprang lite snabbare än mysfart...

Denna morgonen skippade jag löpningen. Fokus på styrka och att vila benen lite från löpning - får testa lite olika upplägg för att se vad som känns bäst! Styrka på schemat, denna dag fler repetitioner men fortfarande grymma övningar. Körde 6 set knäböj, 5 set marklyft samt ett gäng övningar för höft och mage! Grymt kul att träna styrka - nu är den delen klar för veckan och jag kan njuta av att löpa lite och spela innebandy.


Inga kommentarer: