måndag 20 oktober 2014

m.O.r.n.I.n.g.G.l.o.R.Y.

Avslutade gårdagen med ett halvlång pass på bandet, vilade sedan och laddade batterierna för en ny träningsdag. Hann även med lite pyssel med dottern - jag älskar ogräddade bullar.



Vaknade före klockan idag och jag tillät inte mig själv att somna om utan jag gick upp och idag blev det inte jättestressigt vilket kändes bra. Började passet på bandet - 5 lugna fina kilometer där kroppen fick en chans att vakna till liv. Piggare ben än väntat vilket kändes grymt...

Efter löpningen väntade överkroppsstyrka. Andra veckan på nya schemat och idag kändes det bättre. Övningarna var inte lika ovana så det var lättare att klämma i och låta musklerna jobba sig trötta. Tungt och skönt pass men jag känner själv att det finns lite till att ge...

Riktigt nöjd med min morgon... Njuter nu av en kall proteinshake innan jag ska väcka lilla tjejen.


Inga kommentarer: