torsdag 2 oktober 2014

s.t.a.r.k. O.c.h. S.n.a.B.b.

Började denna morgon tidigt - jobbet med att bygga en starkare och snabbare kropp fortsätter enligt plan. Mina trötta ben fick en lugn morgon... Började dock dagens pass med att värma upp på löpbandet, 4 väldigt lugna kilometer. Målet var enbart blodgenomströmning i hopp om piggare ben till kvällens innebandyträning....

Sedan styrka, den jag vanligtvis brukar bli allt sämre på att få till men än hänger jag i. Idag var det återigen samma program, sista veckan på detta schema! Körde 4 set av alla övningar även idag - förutom knäböj som jag hoppade över då jag fortfarande har träningsvärk i mina ben. Bättre att fokusera på övriga övningar och försöka göra dem bra!

Grymt pass - bra känsla genom hela passet! Häftigt att få lite kontinuitet på styrketräningen!


Inga kommentarer: