lördag 4 oktober 2014

T.v.å. .D.a.g.A.R.

Fredagen firades in på gymmet... Inte med tunga vikter utan med intervaller! Planen för dagen var att det skulle vara tufft och effektivt då tiden var begränsad...

Min plan var att köra 6 st tusingar. Tempo på bandet 15 - en fart jag vet att jag behärskar utan att ta ut mig helt. Gjorde bara ett litet misstag - glömde lurarna hemma så jag fick springa utan pod i öronen. 

Lyckligtvis gick det bra i alla fall, riktigt bra till och med då intervallerna blev 10 istället för de planerade 6. 

Lördagen var det dags för långpass, gillar känslan att långpass numera bara är runt 20k så avstressande. Idag blev det 20k på tunga ben, varken mer eller mindre. 

Knäböjsparty på gymmet på kvällen. Så många rep som möjligt på 30s. Vikten på stången skulle vara hälften av den vikt man maxat, har aldrig gjort det så körde på de 30kg dom mli skulle ha. 

Resultat: runda 1: 16st, runda 2: 17st och till sista rundan ökade vi till 40kg, fixade då 14sr... Kul att tävla.

Inga kommentarer: