onsdag 12 november 2014

m.o.r.N.i.n.G. g.l.o.R.Y.

Känslan när man ligger där i sängen och inget annat vill än att stänga av larmet och sova vidare... Tufft som bara den att då kliva upp och gå ner i hemmagymmet och köra ett pass MEN jag vet, att känslan efter ett morgonpass är en av de bästa känslorna som finns.

Som ni förstår var det inte vidare lätt att gå upp imorse men upp kom jag och jag lyckades även riva av ett fint pass för armar och axlar. Kroppen blev trött och jag fick slita för att fixa de övningar jag planerat.

Mitt vanliga onsdagspass: bänk, flyes, omvända flyes, axellyft åt sidan, bicepscurls, pullover - det är de övningarna jag kommer på nu, jag kan ha glömt någon och det gör inte vidare mycket. Idag var det många repetitioner på samtliga övningar och det är tufft. Min plan var att avsluta passet med militärpressar men när jag greppade stången kände jag att det inte fanns ork till det - tur att det finns flera träningsdagar!



Inga kommentarer: