tisdag 2 december 2014

i.n.T.e.n.s.I.v.t.

En intensiv vecka med möten och ideellt föreningsarbete har börjat, tackar min lyckliga stjärna för att jag har fantastiska föräldrar som hjälper mig med min dotter!

Gårdagens X-fit uteblev pga. inventering. Men min morgon började med drygt 5k lugn löpning, när kroppen var varm blev det styrka för överkroppen... Skön känsla i hela kroppen efter passet!

Efter jobbet åkte vi hem och bytte om för dotterns innebandyträning och en liten löptur för mig. Dagen till ära passade jag på att köra ett skönt pass ute i friska luften. På min runda stannade jag till i tre backar för att göra några ruscher. De två första backarna var förhållandevis korta och den sista var lite längre. Det gick inte jättefort men det var skönt att trycka på lite!

Lite sent blev det på kvällen och till följd av det fick jag svårt att somna på kvällen... Upp tidigt i morse, för inte ville jag hoppa morgonens styrkepass. Dags för underkropp...

Knäböj, Marklyft, Höjftlyft, Vagga och Rygglyft. Precis det som jag hann med denna morgon. Knäböjen är fortfarande min egen lilla favorit - älskar den övningen! Kände mig stark och den känslan är helt underbar!



Inga kommentarer: