tisdag 27 januari 2015

m.o.R.g.O.n.s.T.u.n.D.

Denna vecka har startat på bästa tänkbara sätt... med morgonträning.

Tog mig i kragen i går morse och gick upp för att köra lite överkropp. Planen för gårdagen var att köra tungt, 4-5 repetitioner och tuffa vikter. De övningar jag körde var bänk, axelpressar, stående rodd, frenchpress, bisceps curls och så lite mage på det! Ett riktigt bra pass som jag är nöjd med!

Kvällen bjöd på X-fit, ett annorlunda men roligt pass som genomfördes utan större problem...



Idag, ny dag och nya möjligheter. Länge sedan jag tog mig upp två mornar på rad! Denna morgon var det benen som skulle få slita lite! Dagens konstiga är att vikterna här hemma känns så mycket tyngre än samma vikter på gymmet... Fick slita under mina knäböj - medan marklyften kändes bra idag! Vågade lassa på lite där och det kändes inte minsta lilla skrämmande. Efter de två grundövningarna körde jag höftlyft med skivstång, lite rygglyft och armhävningar.

Morgonens bästa - är definitivt en god latte att vakna till med!




Inga kommentarer: