onsdag 25 februari 2015

A.p.p.A.R.

Ny morgon och ny träning! 

Jag har sedan ett par veckor tillbaka jobbat mer regelbundet med min rörlighet... Detta i hopp om att min kropp ska bli lite mer glad och då i huvudsak min rygg som bråkar lite med mig för tillfället. I den övningen som visas nedan ,nej jag är inte i närheten av att få ner mina hälar i golvet, drar det massor i ryggslutet när jag pressar lite lätt. Mitt mål är att hänga i ett tag till och se om det ger resultat. 

Jag älskar att träna med appar, att bara klä på mig och starta en app som sedan säger till mig precis vad jag ska göra! Denna morgon började med rörlighet. Körde först 7 min som uppvärmning innan jag gick in på styrketräning.

Valde här att igår köra igång med stronglift appen. Ska ge den några veckor och kommer sedan att utvärdera mina resultat. Gillar att det är få repetitioner och övningar. Det tar alltså inte en massa tid och ger mig då utrymme tidsmässigt att köra styrka och rörlighet i samma pass! Efter  morgonens stronglift pass körde jag ännu en omgång yoga. Gillar att passen är korta - annars blir de inte av för mig. Perfekt nedvarv efter passet och jag känner mig så duktig som tränar det jag är sämst på...


Inga kommentarer: