måndag 2 februari 2015

b.ä.s.t.A. S.t.a.r.t.E.n. P.Å. V.e.c.k.A.n.

Klockan ringde tidigt och idag tog jag mig upp. Jag visste med mig att jag inte hade några andra alternativ om jag ska försöka hinna med det jag vill denna vecka!

Började min morgon med att vakna till  på löpbandet. 5 fina kilometer fick mig att bli varm i kroppen och pigg i knoppen. Efter löpningen väntade styrka för överkroppen. På dagens schema stod lite lättare vikter och fler repetitioner. Bra känsla under passet - det var tungt men på ett skönt sätt då jag kände att musklerna blev riktigt trötta.

Källaren - renoveringen av tvättstugan tar mycket tid för tillfället! Gjorde ett snabbt ryck där med målning - hoppas på att kunna hinna med sista strykningen ikväll. Kopplade in tvättmaskinen igen, den har inte använts på en vecka - då kanske ni förstår att det finns att göra? Skönt som bara den ha börjat jobba med tvättberget, roligare är det också i en fin tvättstuga, tror det kommer bli grymt när det är klart!

Inga kommentarer: