måndag 16 februari 2015

M.å.n.D.a.G.

Gårdagen bjöd enbart på ett lugnt men välbehövligt distanspass. Helt utan fokus på distans eller tempo, fokus var enbart att njuta av att vara ute, att få röra på mig och suga i mig den underbara luften.

Denna dagen började dock tidigt... 

Eftersom ryggen inte är 100 - har dock inte ont i den så har jag valt att fokusera lite extra på rörlighet den senaste veckan. Jag är väldigt stel och hoppas att kroppen mår bättre om den får sträckas ut ordentligt. 7 min rörlighet startade min morgon med...

Efter rörligheten blev det lite styrka - fokus på 4 övningar och det var så underbart att ha ett nytt program att träna efter! Motiverad till tusen!

  • Frontböj
  • Höftlyft med skivstång
  • Goodmornings
  • Djupa böj med hantel



Efter duschen belönade jag mig själv med en vitaminbomb: apelsiner, blodapelsiner morot och ingefära!

Inga kommentarer: