tisdag 17 februari 2015

s.e.N. S.i.s.T.

Inte så mycket tid som gått sedan sist men lite träning har jag hunnit med att klämma in...

Lämnade dottern vid sambons mormor igår för lite sportlovsledigt med henne idag. Jag passade då på att åka ner till gymmet. På agendan stod ett X-fit pass... Missade förra måndagen eftersom jag var på konsert men idag var jag laddad!

En mastig wod som tog lite mer tid än vad vi hade... Jag hann med allt förutom dipsen! Armhävningarna var värst - som alltid. Boxhoppen var jag stark i - körde på alla 100 utan att vila, tack benen för att ni är så grymt starka!

Varvade ner 6k på löpbandet i lugnt tempo innan jag åkte hem och fyllde på depåerna med en grymt god nachotallrik - snabbmat gjord hemma, gillas starkt!

Denna morgon började med lite styrka, en vitaminrik juice och en latte = världsklass!

Inga kommentarer: