tisdag 10 mars 2015

B.e.l.Ö.n.i.n.G.

Måndagen började på bästa tänkbara sätt... Uppe tidigt för ett lugnt distanspass på bandet innan jobbet. Vaknade av mig själv och hade inte några större problem med att komma upp. Benen var aningen trötta från dagen innan och jag njöt av att bara springa väldigt lugnt. 

Kvällen firade jag på gymmet, X - fit och en wod som var tuff för mig. Mycket armar och det är min akilleshäl - men man ska träna på det man är dålig!

Även tisdagen började tidigt. Det var inte lika lätt att komma ur sängen på morgonen men jag gjorde det och planen var att köra stronglift. Förra veckans sjukdomar gjorde att jag kom lite ur fas men nu är jag på banan igen! Lät först kroppen vakna till liv med lite yoga/rörlighet innan jag tog mig an mina knäböj och min bänk! Så sugen på att bli stark...

Belönar nu mig själv med en god shake!

Inga kommentarer: