måndag 16 mars 2015

m.O.r.g.o.n.t.R.ä.N.i.n.g.

Trött igår och somnade utan problem, sovit gott hela natten och det känns så bra. Vaknade av klockan och var trött men jag tog mig efter lite överläggande med mig själv upp. 

På mornarna är jag inte vidare löpsugen så jag förhandlade till mig ett styrkepass och det känns bra då även det var inplanerat denna vecka och skulle avklaras förr eller senare. Värmde upp med 7 min rörlighet - kroppen vaknade till och det kändes hur det drog i de muskler där jag är extra stel.

Efter rörligheten (vägrar kalla det yoga då jag är så ograciös) väntade veckans första strongliftpass, vikterna ökar sakta och idag kände jag hur jag fick ta i lite när det kom till bänken... Passet gick riktigt bra och skön känsla i kroppen efter passet. Ska bli kul att se hur långt jag kommer med min "nya" styrketräning!



Inga kommentarer: