tisdag 3 mars 2015

u.p.p.D.a.t.E.r.i.n.G.

På fredagen åkte jag med grabbarna till Smedjebacken där de skulle träna - min plan var att ta det väldigt lugnt då jag hade match på lördagen... 

Hoppade på bandet och benen var pigga... Så svag att jag inte kunde försaka ett par pigga ben! Blev totalt 8k varav 6 i snabbfart - dvs fyrafart! Grymt pass! Svettig och nöjd gick jag ner till grabbarna i källaren - blev där och då inspirerad till en kort och intensiv wod 10 varv av: 10 situps, 10 knäböj, 10 burpees, 10 knäböj. Svettigt värre!

På lördagen var det match - söndagen längtade jag ut i den friska luften - avslutade sedan med stronglift på kvällen. 

En konstig måndag - valde sovmorgon då jag kört styrka på söndagskvällen. Efter en timme på jobbet fick jag åka hem och ta hand om sjuk dotter. Valde sedan att knixa in ett kortare pass under dagen för att få till någon träning alls. Blev 6k på bandet i backe - varierade lutning under hela passet. Gick bra men tog styggt på benen och det gillas - gött med lite variation. Lite styrka på det blev det också. 

En fin tisdag - efter en hel natts sömn så tog jag mig efter många om och men upp... Blev 10 lugn distans följt av rörlighet och lite magträning. Sega ben efter gårdagen och glad över det lilla jag lyckades att göra...

Inga kommentarer: