onsdag 24 juni 2015

F.a.R.T.

Planen är att vila min kropp under veckan och bara träna lite för att stilla min abstinens. Fokus är att vara pigg och fräsch på lördag och då vara rastlös och väldigt springsugen!
 
Tanken igår var att springa ett lugnt distanspass men jag blev så sugen på lite fart - mina ben ville få springa på lite. Valde därför ut lite lättare intervaller - 300 - ingar blev det. En lugn kilometer uppvärmning och sedan blev det totalt 14 st 300-ingar som varvades med 200m mellanjogg. Känslan var god och jag njöt av att springa så jag blev lite trött och över att få anstränga mig för att hålla tempot upp! Älskar min nya fina löpkjol från Röhnisch.
 
Denna morgon började nere i källaren, lätta knäböj, höftlyft, situps och yoga! Bästa sättet att börja dagen!
 


Inga kommentarer: