onsdag 17 juni 2015

T.r.ö.t.T.a. B.e.N.

Efter gårdagen kan jag summera tre dagar på rad fyllda med tung träning - det känns i kroppen vill jag lova. 

Fotbollsskola igår kväll gav mig en möjlighet att springa ännu ett längre pass och jag tog den - utan att tveka. Målet var att springa samma vända som dagen innan och det gjorde jag. Benen var lite halvtrötta men de sprang på utan att jag fick kämpa alltför mycket. 

På trötta ben kom jag tillbaka till träningen, väldigt nöjd. Spännande att om lite drygt en vecka få utvärdera om min träning har varit smart eller inte.

Denna morgon ringde klockan tidigt och efter många om och men tog jag mig upp. Min plan var att köra lite lättare ben och rumpa. Började med ett gäng knäböj som kändes riktigt bra, inte jättetunga men känslan var bra på dem alla. Efter knäböjen som var det viktiga i mitt pass gjorde jag ett gäng höftlyft med skivstång, tåhävningar och slutligen vaggan. 

Ett kort, men effektivt pass. Älskar känslan efter ett morgonpass och då framförallt att den följer med hela dagen!

Inga kommentarer: