onsdag 16 september 2015

m.o.R.g.o.n.T.R.ä.n.I.n.G.

Bästa starten på dagen både tisdag och onsdag denna vecka... Förhoppningsvis blir det en dag till med morgonträning.
 
Igår var morgonlöpning mitt sätt att få in lite löpning under dagen utan att stressa... Det blev 6 lugna och sköna kilometer på bandet. Kroppen vaknade till och det kändes jättebra. Avrundade passet med rörlighet.
 
Kvällen bjöd på träning med tjejerna på gymmet, knäböj - 10*10rep. Körde igår på 40kg och det kändes alldeles lagom. Min höft krånglar fortfarande och jag har svårt att komma ner med ryggen rak. Böjen gick bra och benen blev lite trötta... Avrundade med ett gäng pushpress med kettlebell innan hemgång.
 
Korta intervaller, mitt nya favoritpass - korta intervaller. Denna morgonen blev det min halvtimme bestående av 5min uppvärmning och sedan 60/60 intervaller hastighet 15/10. Helt lagom och benen svarade bra på detta pass trots den tidiga timmen... Stark och pigg kropp, avrundade med rörlighet för höft!

Inga kommentarer: