tisdag 15 september 2015

t.i.S.d.A.g.

Ännu en vecka har passerat sedan sist... Mycket har hänt i mitt huvud, det har varit omvälvande och turbulent men efter att ha landat känner jag mig mer nöjd och tillfreds än jag gjorde innan.
 
Förra onsdagen bjöd på ett styrkepass med tjejerna, fokus överkropp. Lite bänk och sedan en cirkel som sög musten ur mina armar! Avrundade hemma med ett kort intervallpass - älskar att springa som jag vill!
 
Torsdagen var mötesdag - började därför min dag tidigt med ett lugnt morgonpass. Några sköna kilometer som fick kroppen att vakna till.
 
Efter en lugn torsdag kom en intensivare fredag, först löpintervaller/långpass, 20 fina kilometer som gick ruggigt bra och var grymt roliga. Toppade det med lite marklyft och bänk!
 
Fredagen bjöd på crossfitinspirerat tabatapass. Värmde upp och körde sedan ett härligt gäng övningar: kb - svingar, boxhopp, pushpress, burpees, situps, knäböj etc. Svettigt och underbart.
 
Söndagens träning var 10 lugna fina kilometer på morgonen följt av gymmet på eftermiddagen. Lite knäböj och bänk innan vi hängde på ett cirkelpass.
 
Måndag och 5 km snabbdistans på bandet i källaren, sedan ett pass X-fit på gymmet. Trött var jag under första delen av X-fiten men sedan släppte det...
 
Summerar den gångna träningsveckan som intensiv men rolig och varierande! 

Inga kommentarer: