tisdag 8 september 2015

v.e.c.K.A.n.

Veckorna susar förbi alldeles för fort... Hösttermin och föräldramöten ska även de få plats i det redan trånga livspusslet.

Känner att jag fått en bra struktur på min träning som jag gillar - ja, jag älskar rutiner!

I tisdags och även denna tisdagsmorgon körde jag mina traditionella tisdagsintervaller. På tisdagar brukar det vara lite längre intervaller, denna morgon nöjde jag mig med 2min intervaller och det var mina första intervaller på länge som jag körde på bandet nere i källaren! Helt underbart skönt var det och jag frågar mig själv varför jag inte kör sådana oftare? Ska unna mig fler halvtuffa intervallpass i vinter bara för att det är så skönt!

Ikväll utgår tyvärr träning med brudarna då jag måste på föräldramöte... Förra onsdagen nöjde jag mig med lugn och behaglig distanslöpning på kvällen - så underbart. 

Torsdagen bjöd på korta intervaller som löptes medan dottern tränade fotboll - winwin.

Fredagens träning - tufft långpass och sedan lite lugnare marklyft, flera reps på lägre vikter! 

Helgen blev lugn träningsmässigt för mig. På lördagen blev det en promenad på sambon och sedan ett bänkpass - 60kg följde med lätt - underbart!!! Söndagen vilade jag - känner nu att det var så välbehövligt då jag är fylld med energi!




Inga kommentarer: