onsdag 14 september 2016

Sorry...

Samma gamla visa....Tiden att skriva här blir för knapp. Tänker inte be om ursäkt eller säga att jag ska skärpa mig risken är stor att det blir samma lika igen.

Förra veckan hade jag en grym träningsvecka och den har jag tänkt dela med mig av då jag gärna vill få med lite på pränt för att kunna kolla tillbaka på det.

Måndagen: snabbdistans på löpbandet. 6 fina kilometer i fyrafart. Nöjd som attans över genomförande och över känslan i kroppen. Efter löpningen väntade ett fint bänkpass... Försökte att värma lugnt för att stega upp ganska snabbt. Orkade en singel på 70kg och den är jag så nöjd med! Efter det gick jag ner på 60kg och körde ett gäng treor.

Tisdag: lugn och skön distanslöpning.

Onsdag: intervaller på bandet. Totalt 5 st 700-ingar speed 16 på bandet. Bra känsla - nöjd som attans. Mina ben gillade att värma ordentligt då jag efter mitt intervallpass körde böj, stegade även här upp sakta för att göra ett pers på 90kg och sedan ytterligare ett pers på 95kg. Bra känsla i kroppen och det kändes som att det finns mer att ge!

Torsdag: lugn och skön distanslöpning.

Fredag: distans + marklyft. Tunga mark - gjorde 3 st 2:or på 110kg och de var hemska... Men gjorde dem. Troligen trött i kroppen efter onsdagens böj...

Lördag: kort och lugn distans.

Söndag: bänk med bänkkungarna. Stegade upp till 60 där jag gjorde en 2:a, sedan en 2:a på 62,5 sedan en 2:a på 65, försök på en 2:a på 67,5 men missade helt på andra lyftet! Är envis och gav det en chans till och då satt den. Gick sedan ner till 65kg igen där jag gjorde 3 st 2:or.


Inga kommentarer: